fredag 4 maj 2012

Södertörnstur med Wille

I går kväll blev det en grym cykeltur på Södertörn med Wille. Fint väder, om än lite kallt.  Det gick riktigt bra och jag var riktigt seg när vi var klara. Över 29 km/h i snitt på våra gemensamma 7 mil! Känns bra med totalt 22 mil på racern hittills denna vecka.

När jag kom hem blev det en Gainomax Long Recovery, mat och som avslutning en Gainomax Protein Bar. Det hade nog räckt med Long Recovery-drycken, men jag hade gjort av med många kalorier så proteinbaren slank ner den också. ;-)




 Helt plötsligt stod det en älg nära vägen.

2 kommentarer:

  1. Hej.

    Jag tänkte att det kunde vara trevligt om vi som är med i Gainomax sports team kunde ha ett forum där vi kan "träffas" och snacka uppladdning, starttider, mekartips, träningstips och upplägg mm. mm.
    Så jag tog mig friheten att göra en grupp på Facebook.
    Jag tror att jag måste bjuda in folk aktivt, dvs. det går inte söka efter gruppen.

    Är du sugen på att vara med i gruppen? Skulle vara trevligt.
    Adda mig på Facebook så lägger jag till dig.

    mvh Oskar Holtz - Gainomax sports team VR2012.

    SvaraRadera
  2. Hej!
    Snubblade in på din blogg via Reck. Trevligt att se att det är fler hjältar från anrika Videgatan som håller cyklingens fana högt. Kanske ses vi på Vättern, ska också försöka putsa min tid.
    Mvh Henrik Johansson

    SvaraRadera