måndag 30 april 2012

Idag kom min överraskning med posten!


Vilken suverän avslutning på april och välkomnande av våren när jag sent på eftermiddagen idag var och hämtade ut mitt sponsringspaket från Gainomax på Postens utlämningsställe i ICA-butiken, ett stenkast från bostaden.

Nära 20 kilo (!) vägde det och var fullpackat med Gainomax Recovery, Gainomax Recovery Long Distance, Gainomax Energy Bar och Gainomax Protein Bar.

Passar perfekt när jag imorgon bitti ska ut på långtur med mitt sub-10-gäng. Blir ett par Energy Bars i fikan och Recovery Long Distance när jag är klar med turen. 

2 kommentarer:

  1. Tjugo kilo gainomax - inte dåligt! Bäst tycker jag om recoverybarsen med blåbärssmak och vitt överdrag. Mmm :)

    SvaraRadera
  2. Har inte testat proteinbarsen ännu. Får bli efter cykelturen idag! :-)

    SvaraRadera